Σύμφωνα με τον αρθρογράφο Roger Dooley, μόνο το 5% των αγορών μας γίνονται συνειδητά. Με το υπόλοιπο 95% των υποσυνείδητων αγορών μας οι λιανικοί πωλητές "κάνουν παιχνίδι".
Πώς; Γνωρίζετε ότι το κόκκινο χρώμα χρησιμοποιείται για να προσελκύσει τους παρορμητικούς καταναλωτές και να αυξήσει τις προσφορές κατά τη διάρκεια μίας δημοπρασίας; Γνωρίζετε ότι το άρωμα της λεβάντας είναι χαλαρωτικό και του ταλκ δημιουργεί το αίσθημα της ασφάλειας και της νοσταλγίας;
Η Nike και η A & F παίζουν δυνατή μουσική, η Apple διατηρεί τις οθόνες των laptop στους 70 βαθμούς.
Πηγή: epixeiro.gr | Δείτε εδώ
Πώς; Γνωρίζετε ότι το κόκκινο χρώμα χρησιμοποιείται για να προσελκύσει τους παρορμητικούς καταναλωτές και να αυξήσει τις προσφορές κατά τη διάρκεια μίας δημοπρασίας; Γνωρίζετε ότι το άρωμα της λεβάντας είναι χαλαρωτικό και του ταλκ δημιουργεί το αίσθημα της ασφάλειας και της νοσταλγίας;
- Δείτε επίσης: Η ψυχολογία των χρωμάτων στα λογότυπα των εταιρειών
Η Nike και η A & F παίζουν δυνατή μουσική, η Apple διατηρεί τις οθόνες των laptop στους 70 βαθμούς.
Μάθετε περισσότερα στο παρακάτω infographic.
Πηγή: epixeiro.gr | Δείτε εδώ