Θα είναι ο πιο μακρύς και συνεχής δρόμος στον κόσμο. Θα λέγεται Trans-Eurasian Belt Development (TEPR). Δεν είναι ουτοπία, αλλά το σχέδιο που παρουσίασε ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν, πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων και κολλητός του Πούτιν.
Πρόκειται για ένα γιγαντιαίο σχέδιο και τα εμπόδια που θα έχει να αντιμετωπίσει στην κατασκευή του θα είναι τεράστια, ειδικά στις περιοχές της ανατολικής Σιβηρίας.
Το στρατηγικό κομμάτι αυτού του δρόμου θα βρίσκεται στο σημείο Bering, εκεί που οι δύο ήπειροι, Ευρώπη και Αμερική, έχουν κενό 88 χιλιομέτρων. Εκεί θα γίνει γέφυρα και υποθαλάσσιο τούνελ.
Εδώ είναι το σημείο όπου ενώνονται οι δύο ήπειροι, Ευρώπη και Αμερική. Εδώ θα γίνει γέφυρα και υποθαλάσσιο τούνελ:
Παράλληλα με αυτόν τον σούπερ αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα περιλαμβάνει και μια σιδηροδρομική γραμμή μεγάλης ταχύτητας, το σχέδιο ανάπτυξης του Γιακούνιν προβλέπει τη δημιουργία πετρελαϊκού αγωγού αλλά και το χτίσιμο νέων πόλεων.
«Πρόκειται για ένα σχέδιο διακρατικό και διαπολιτισμικό», είπε ο Γιακούνιν στη σύσκεψη κατά την οποία παρουσίασε το υπερφιλόδοξο όραμά του, σύμφωνα με τη ρωσική The Siberian Times.
Η Ρωσία έχει αρχίσει ήδη να κατασκευάζει σιδηρόδρομο προς τις αγορές της Κίνας, ελπίζοντας να επεκτείνει την ενεργειακή της οικονομία στις πιο απομονωμένες περιοχές της.
Η Μόσχα και το Πεκίνο ξεκίνησαν να σχεδιάζουν από κοινού έναν σιδηρόδρομο μεγάλης ταχύτητας που θα ενώνει τις δύο πόλεις και θα διασχίζει τη Σιβηρία. Σύμφωνα με το Business Insider, στο σχέδιο θα συμμετέχει και η κρατική China Railway High-speed.
Αυτή η διαδρομή Μόσχα-Πεκίνο θα έχει μήκος 7.000 χιλιόμετρα και θα είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από το γρηγορότερο τρένο στον κόσμο που συνδέει ήδη το Πεκίνο με την περιοχή Guangzhou και το οποίο κατασκευάζει η κρατική εταιρεία της Κίνας.
Ποιος είναι ο Γιακούνιν
«Χάρη σε αυτόν τον δρόμο, η Ρωσία θα γίνει το κέντρο για τη σύλληψη και την ανάπτυξη πολύ υψηλών τεχνολογιών. Αυτό το παγκόσμιο μεταφορικό δίκτυο θα της δώσει έναν κεντρικό ρόλο», εκτιμά ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν.
Αυτή η φαραωνική διαδρομή, η οποία θα ενώνει για πρώτη φορά απευθείας δύο ηπείρους, θεωρείται «η ζώνη του μέλλοντος». Εκτιμάται ότι το κόστος της θα ξεπερνάει κάθε φαντασία και μέτρο. «Θα κοστίσει πολλές εκατοντάδες δισεκατομμύρια, αλλά τα οικονομικά οφέλη θα είναι τόσο τεράστια που θα καλύψουν πολλές φορές την επένδυση», εκτιμά ο ολιγάρχης Γιακούνιν.
Ο Γιακούνιν είναι πρόεδρος της Εταιρείας Σιδηροδρόμων της Ρωσίας και θεωρείται από τους στενότερους συνεργάτες του Ρώσου Προέδρου. Τον Μάρτιο του 2014, ο Γιακούνιν τοποθετήθηκε στη λίστα των κυρώσεων των ΗΠΑ εις απάντηση της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Αυτό σημαίνει ότι απαγορεύεται στον Γιακούνιν η είσοδος στις ΗΠΑ, όλα τα υπάρχοντά του και οι λογαριασμοί του έχουν παγώσει και απαγορεύεται κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα στην Αμερική για τον ίδιο τον Γιακούνιν ή τις εταιρείες του.
Προτάθηκε από: Θανάσης Α. | Πηγή: anonymoi.gr
Πρόκειται για ένα γιγαντιαίο σχέδιο και τα εμπόδια που θα έχει να αντιμετωπίσει στην κατασκευή του θα είναι τεράστια, ειδικά στις περιοχές της ανατολικής Σιβηρίας.
Το στρατηγικό κομμάτι αυτού του δρόμου θα βρίσκεται στο σημείο Bering, εκεί που οι δύο ήπειροι, Ευρώπη και Αμερική, έχουν κενό 88 χιλιομέτρων. Εκεί θα γίνει γέφυρα και υποθαλάσσιο τούνελ.
Εδώ είναι το σημείο όπου ενώνονται οι δύο ήπειροι, Ευρώπη και Αμερική. Εδώ θα γίνει γέφυρα και υποθαλάσσιο τούνελ:
Παράλληλα με αυτόν τον σούπερ αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα περιλαμβάνει και μια σιδηροδρομική γραμμή μεγάλης ταχύτητας, το σχέδιο ανάπτυξης του Γιακούνιν προβλέπει τη δημιουργία πετρελαϊκού αγωγού αλλά και το χτίσιμο νέων πόλεων.
«Πρόκειται για ένα σχέδιο διακρατικό και διαπολιτισμικό», είπε ο Γιακούνιν στη σύσκεψη κατά την οποία παρουσίασε το υπερφιλόδοξο όραμά του, σύμφωνα με τη ρωσική The Siberian Times.
Η Ρωσία έχει αρχίσει ήδη να κατασκευάζει σιδηρόδρομο προς τις αγορές της Κίνας, ελπίζοντας να επεκτείνει την ενεργειακή της οικονομία στις πιο απομονωμένες περιοχές της.
Η Μόσχα και το Πεκίνο ξεκίνησαν να σχεδιάζουν από κοινού έναν σιδηρόδρομο μεγάλης ταχύτητας που θα ενώνει τις δύο πόλεις και θα διασχίζει τη Σιβηρία. Σύμφωνα με το Business Insider, στο σχέδιο θα συμμετέχει και η κρατική China Railway High-speed.
Αυτή η διαδρομή Μόσχα-Πεκίνο θα έχει μήκος 7.000 χιλιόμετρα και θα είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από το γρηγορότερο τρένο στον κόσμο που συνδέει ήδη το Πεκίνο με την περιοχή Guangzhou και το οποίο κατασκευάζει η κρατική εταιρεία της Κίνας.
Ποιος είναι ο Γιακούνιν
«Χάρη σε αυτόν τον δρόμο, η Ρωσία θα γίνει το κέντρο για τη σύλληψη και την ανάπτυξη πολύ υψηλών τεχνολογιών. Αυτό το παγκόσμιο μεταφορικό δίκτυο θα της δώσει έναν κεντρικό ρόλο», εκτιμά ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν.
Αυτή η φαραωνική διαδρομή, η οποία θα ενώνει για πρώτη φορά απευθείας δύο ηπείρους, θεωρείται «η ζώνη του μέλλοντος». Εκτιμάται ότι το κόστος της θα ξεπερνάει κάθε φαντασία και μέτρο. «Θα κοστίσει πολλές εκατοντάδες δισεκατομμύρια, αλλά τα οικονομικά οφέλη θα είναι τόσο τεράστια που θα καλύψουν πολλές φορές την επένδυση», εκτιμά ο ολιγάρχης Γιακούνιν.
Ο Γιακούνιν είναι πρόεδρος της Εταιρείας Σιδηροδρόμων της Ρωσίας και θεωρείται από τους στενότερους συνεργάτες του Ρώσου Προέδρου. Τον Μάρτιο του 2014, ο Γιακούνιν τοποθετήθηκε στη λίστα των κυρώσεων των ΗΠΑ εις απάντηση της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Αυτό σημαίνει ότι απαγορεύεται στον Γιακούνιν η είσοδος στις ΗΠΑ, όλα τα υπάρχοντά του και οι λογαριασμοί του έχουν παγώσει και απαγορεύεται κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα στην Αμερική για τον ίδιο τον Γιακούνιν ή τις εταιρείες του.
Προτάθηκε από: Θανάσης Α. | Πηγή: anonymoi.gr