Λένε ότι δεν μπορείτε να δημιουργήσετε κάτι που θα γίνει viral. Και όμως, το Facebook απέδειξε και πάλι ότι αυτό δεν ισχύει.
Το πιο δημοφιλές κοινωνικό μέσο γιορτάζει σήμερα τα 12α γενεθλία του και κάνει δώρο ένα συγκινητικό και νοσταλγικό βίντεο με εσάς και τους φίλους σας. Οι χρήστες ανά τον κόσμο δεν σταματούν να κάνουν share το βίντεο «Friends Day», που τους υπενθυμίζει όλες τις υπέροχες στιγμές που πέρασαν με τους αγαπημένους τους φίλους.
Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που το Facebook κάνει «επίκληση στο συναίσθημα»! Που οφείλεται όμως αυτή η επιτυχία;
Το Facebook «παίζει» με εμάς, με την ψυχολογία μας και τα συναισθήματά μας και η αλήθεια είναι πως μας αρέσει και το απολαμβάνουμε κιόλας! Είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση.
Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά επιτυχίας του Facebook, είναι ότι «καταλαβαίνει» τους χρήστες του. Κατανοεί τι τους προκαλεί ενδιαφέρον.
Τα σημερινά βίντεο είναι από τις πιο επιτυχημένες εκστρατείες του τρέχοντος έτους και αυτό γιατί βασίζεται στην ψυχολογία της κοινής χρήσης. Δεν μπορούμε να σταματήσουμε να κάνουμε κοινή χρήση, είναι στο μυαλό μας, γίνεται ασυνείδητα και έτσι παίζει και το Facebook μαζί μας.
Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο μοιραζόμαστε αυτό το βίντεο θα μπορούσε να είναι απλώς το συναίσθημα. Οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται συναισθήματα, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο.
Είναι ένα μάθημα όπου κάθε έμπορος πρέπει να γνωρίζει. Αν προκληθεί το συναίσθημα, οι άνθρωποι θα αντιδράσουν. Αυτός είναι ο λόγος που η καμπάνια αυτή λειτουργεί, έχοντας τέτοια επιτυχία. Αυτός είναι ο λόγος που τα άρθρα που πηγαίνουν ενάντια στο κατεστημένο, είναι συνήθως δημοφιλή. Τα άρθρα αυτά συχνά αποπνέουν συναίσθημα θυμού.
Όσο πιο συναισθηματικό είναι το περιεχόμενο, τόσο πιο πιθανό είναι να εξαπλωθεί το μήνυμα.
Ο δεύτερος μεγάλος λόγος για τον οποίο δεν μπορούμε να σταματήσουμε να «μοιραζόμαστε» αυτά τα βίντεο είναι απλός: είναι το «εγώ» μας. Αυτό για το οποίο οι άνθρωποι ενδιαφέρονται βασικά είναι ο εαυτό τους. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για τον καθένα.
Αρχικά ίσως φαίνεται ότι «η Ημέρα των Φίλων» έρχεται σε αντίθεση με αυτό. Μοιραζόμαστε για τους φίλους μας, έτσι δεν είναι; Και όμως! Μοιραζόμαστε για τους εαυτούς μας!
Σκεφτείτε αυτά τα τρία πράγματα:
1. Οι άνθρωποι αγαπούν να τραβούν την προσοχή
2. Οι άνθρωποι αγαπούν να μιλούν για τον εαυτό τους
3. Οι άνθρωποι θέλουν να φαίνονται «ωραίοι» στα μάτια των άλλων
Τα διδάγματα που μπορείτε να μάθετε για να γίνετε καλοί έμποροι; Πολύ απλά:
– Τα συναισθήματα θα κάνουν τους ανθρώπους να «μοιραστούν»
– Ο ανθρώπινος εγωισμός θα τους κάνει να «μοιραστούν»
– Κάντε το κοινό σας να αισθανθεί καλά για τον εαυτό του και θα σας αγαπήσουν για αυτό
– Χρησιμοποιήστε την νοσταλγία, εικόνες και ιστορίες για να προκαλέσετε συναισθήματα
Πηγή: anonymoi.gr
Το πιο δημοφιλές κοινωνικό μέσο γιορτάζει σήμερα τα 12α γενεθλία του και κάνει δώρο ένα συγκινητικό και νοσταλγικό βίντεο με εσάς και τους φίλους σας. Οι χρήστες ανά τον κόσμο δεν σταματούν να κάνουν share το βίντεο «Friends Day», που τους υπενθυμίζει όλες τις υπέροχες στιγμές που πέρασαν με τους αγαπημένους τους φίλους.
Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που το Facebook κάνει «επίκληση στο συναίσθημα»! Που οφείλεται όμως αυτή η επιτυχία;
Το Facebook «παίζει» με εμάς, με την ψυχολογία μας και τα συναισθήματά μας και η αλήθεια είναι πως μας αρέσει και το απολαμβάνουμε κιόλας! Είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση.
Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά επιτυχίας του Facebook, είναι ότι «καταλαβαίνει» τους χρήστες του. Κατανοεί τι τους προκαλεί ενδιαφέρον.
Τα σημερινά βίντεο είναι από τις πιο επιτυχημένες εκστρατείες του τρέχοντος έτους και αυτό γιατί βασίζεται στην ψυχολογία της κοινής χρήσης. Δεν μπορούμε να σταματήσουμε να κάνουμε κοινή χρήση, είναι στο μυαλό μας, γίνεται ασυνείδητα και έτσι παίζει και το Facebook μαζί μας.
Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο μοιραζόμαστε αυτό το βίντεο θα μπορούσε να είναι απλώς το συναίσθημα. Οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται συναισθήματα, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο.
Είναι ένα μάθημα όπου κάθε έμπορος πρέπει να γνωρίζει. Αν προκληθεί το συναίσθημα, οι άνθρωποι θα αντιδράσουν. Αυτός είναι ο λόγος που η καμπάνια αυτή λειτουργεί, έχοντας τέτοια επιτυχία. Αυτός είναι ο λόγος που τα άρθρα που πηγαίνουν ενάντια στο κατεστημένο, είναι συνήθως δημοφιλή. Τα άρθρα αυτά συχνά αποπνέουν συναίσθημα θυμού.
Όσο πιο συναισθηματικό είναι το περιεχόμενο, τόσο πιο πιθανό είναι να εξαπλωθεί το μήνυμα.
Ο δεύτερος μεγάλος λόγος για τον οποίο δεν μπορούμε να σταματήσουμε να «μοιραζόμαστε» αυτά τα βίντεο είναι απλός: είναι το «εγώ» μας. Αυτό για το οποίο οι άνθρωποι ενδιαφέρονται βασικά είναι ο εαυτό τους. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για τον καθένα.
Αρχικά ίσως φαίνεται ότι «η Ημέρα των Φίλων» έρχεται σε αντίθεση με αυτό. Μοιραζόμαστε για τους φίλους μας, έτσι δεν είναι; Και όμως! Μοιραζόμαστε για τους εαυτούς μας!
Σκεφτείτε αυτά τα τρία πράγματα:
1. Οι άνθρωποι αγαπούν να τραβούν την προσοχή
2. Οι άνθρωποι αγαπούν να μιλούν για τον εαυτό τους
3. Οι άνθρωποι θέλουν να φαίνονται «ωραίοι» στα μάτια των άλλων
Τα διδάγματα που μπορείτε να μάθετε για να γίνετε καλοί έμποροι; Πολύ απλά:
– Τα συναισθήματα θα κάνουν τους ανθρώπους να «μοιραστούν»
– Ο ανθρώπινος εγωισμός θα τους κάνει να «μοιραστούν»
– Κάντε το κοινό σας να αισθανθεί καλά για τον εαυτό του και θα σας αγαπήσουν για αυτό
– Χρησιμοποιήστε την νοσταλγία, εικόνες και ιστορίες για να προκαλέσετε συναισθήματα
Πηγή: anonymoi.gr