Είναι μόλις 33 χρονών και έχει καταφέρει να «ταξιδέψει» την οικογενειακή μονάδα παραγωγής ξηρών καρπών και επεξεργασίας φιστικιού σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ο Τάσος Αγριανίδης, από την Αμμουδιά Σερρών και τη μικρή καλλιέργεια του αράπικου φιστικιού, πέρασε στις πωλήσεις ξηρών καρπών και εν συνεχεία στη δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, τα οποία εξάγει σε Αγγλία, Βέλγιο, Ντουμπάι, Αυστρία, Πολωνία και Κύπρο.
Πρόσφατα έλαβε μέρος στον διαγωνισμό για την ανάδειξη του Καλύτερου Νέου Αγρότη, που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό που θα διεξαχθεί αύριο 7 Απριλίου στο Ευρωκοινοβούλιο, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση.
Ο Τάσος Αγριανίδης ξεκίνησε το 2004 να παράγει και να επεξεργάζεται το φιστίκι αραχίδα, δημιουργώντας μία μονάδα, ενώ το 2007 παρότρυνε τους αγρότες της περιοχής να καλλιεργήσουν το συγκεκριμένο προϊόν και ξεκίνησε το εμπόριο σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το 2012 προχώρησε σε μεταποίηση του προϊόντος από τον πρωτογενή στον δευτερογενή τομέα, με την παραγωγή φιστικοβούτυρου και φιστικιού αποφλοιωμένου τηγανισμένου (πίνατς). Κατάφερε να δημιουργήσει ένα δυνατό brand name για το φιστίκι Αμμουδιάς, ενώ στην επιχείρησή του απασχολεί 15 άτομα προσωπικό σε μια σύγχρονη καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής φιστικιού.
Πηγή: ypaithros.gr
Ο Τάσος Αγριανίδης, από την Αμμουδιά Σερρών και τη μικρή καλλιέργεια του αράπικου φιστικιού, πέρασε στις πωλήσεις ξηρών καρπών και εν συνεχεία στη δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, τα οποία εξάγει σε Αγγλία, Βέλγιο, Ντουμπάι, Αυστρία, Πολωνία και Κύπρο.
Πρόσφατα έλαβε μέρος στον διαγωνισμό για την ανάδειξη του Καλύτερου Νέου Αγρότη, που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό που θα διεξαχθεί αύριο 7 Απριλίου στο Ευρωκοινοβούλιο, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση.
Ο Τάσος Αγριανίδης ξεκίνησε το 2004 να παράγει και να επεξεργάζεται το φιστίκι αραχίδα, δημιουργώντας μία μονάδα, ενώ το 2007 παρότρυνε τους αγρότες της περιοχής να καλλιεργήσουν το συγκεκριμένο προϊόν και ξεκίνησε το εμπόριο σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το 2012 προχώρησε σε μεταποίηση του προϊόντος από τον πρωτογενή στον δευτερογενή τομέα, με την παραγωγή φιστικοβούτυρου και φιστικιού αποφλοιωμένου τηγανισμένου (πίνατς). Κατάφερε να δημιουργήσει ένα δυνατό brand name για το φιστίκι Αμμουδιάς, ενώ στην επιχείρησή του απασχολεί 15 άτομα προσωπικό σε μια σύγχρονη καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής φιστικιού.
Πηγή: ypaithros.gr