Σας γνωρίζουμε ότι ο Δήμος Σερρών με την 145/2016 ΑΟΕ αποφάσισε για την προμήθεια διαφόρων ειδών, όπως κλειδαριών, κλειδιών, λουκέτων, αλυσίδων, μύλων, συστημάτων κλειδαριών-πόμολα κ.λ.π. ομοειδών ειδών για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου μας, που θα εκτελεστεί τμηματικά κατόπιν συμβάσεως, συνολικής δαπάνης 1.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
Με βάση τα παραπάνω καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να καταθέσουν σφραγισμένες προσφορές μέχρι και την 8ην Απρλίου 2016 ημέρα Παρασκευή και ώρα 12.00 μ.μ. στο γραφείο προμηθειών του Δήμου Σερρών Κων/νου Καραμανλή 1.
Πληροφορίες θα παρέχονται από το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου Σερρών (τηλ 23213 – 50160 αρμόδια κ. Μέλλιου) όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Με βάση τα παραπάνω καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να καταθέσουν σφραγισμένες προσφορές μέχρι και την 8ην Απρλίου 2016 ημέρα Παρασκευή και ώρα 12.00 μ.μ. στο γραφείο προμηθειών του Δήμου Σερρών Κων/νου Καραμανλή 1.
Πληροφορίες θα παρέχονται από το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου Σερρών (τηλ 23213 – 50160 αρμόδια κ. Μέλλιου) όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.