Την νέα ιστοσελίδα του Δήμου Σερρών παρουσίασε ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Διοίκησης Στέργιο Γαλάνη και τον Προϊστάμενο της Μηχανογράφησης Γιώργο Τσακιρίδη, την Παρασκευή 8-7-2016.
«Η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Σερρών θα είναι πιο λειτουργική και πιο εύχρηστη από τους πολίτες αφού θα τους παρέχεται η δυνατότητα online καταχώρησης αιτημάτων, θα συνδέεται με το εσωτερικό πληροφοριακό σύστημα του Δήμου και θα κατηγοριοποιεί αυτόματα τα αιτήματα σε αρμόδιες διευθύνσεις και τμήματα», δήλωσε ο κ. Αγγελίδης.
Συγκεκριμένα για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Σερρών έγιναν οι εξής παρεμβάσεις:
Ενώ ο Προϊστάμενος της Μηχανοργάνωσης αναφέρθηκε στον τρόπο που χρησιμοποιείται η ιστοσελίδα λέγοντας ότι απαιτείται την πρώτη φορά μόνο η εγγραφή του χρήστη στο σύστημα για λήψη κωδικών πιστοποίησης του χρήστη. Από εκεί και πέρα και αφού συνδεθεί ο δημότης με τους κωδικούς του απαιτείται η συμπλήρωση μιας πολύ απλής φόρμας καταχώρησης του αιτήματος, όπου μεταξύ των άλλων υπάρχουν έτοιμες κατηγορίες αιτημάτων προς επιλογή, ώστε να γίνει στη συνέχεια αυτόματα η κατάλληλη ανάθεση στο αρμόδιο τμήμα.
«Η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Σερρών θα είναι πιο λειτουργική και πιο εύχρηστη από τους πολίτες αφού θα τους παρέχεται η δυνατότητα online καταχώρησης αιτημάτων, θα συνδέεται με το εσωτερικό πληροφοριακό σύστημα του Δήμου και θα κατηγοριοποιεί αυτόματα τα αιτήματα σε αρμόδιες διευθύνσεις και τμήματα», δήλωσε ο κ. Αγγελίδης.
Συγκεκριμένα για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Σερρών έγιναν οι εξής παρεμβάσεις:
- Μετάπτωση των βασικών δεδομένων από την παλιά στη νέα ιστοσελίδα σε νέο αναβαθμισμένο λογισμικό τελευταίας τεχνολογίας
- Αναδιάταξη και νέα αισθητική στις βασικές κατηγορίες πληροφορίας, ώστε άμεσα ο χρήστης του ιστοτόπου να εντοπίζει την πληροφορία που θέλει (Δελτία τύπου, Διαγωνισμοί, Ανακοινώσεις, Συνεδριάσεις επιτροπών)
- Επιπλέον θωράκιση της ασφάλειας του πληροφοριακού συστήματος όπου φιλοξενείται ο νέος ιστότοπος, καθώς με το μέχρι τώρα παρωχημένο λογισμικό υπήρχαν σημαντικά προβλήματα και κενά ασφαλείας. Να σημειωθεί ότι τον τελευταίο χρόνο δεχθήκαμε 2 επιθέσεις από ηλεκτρονικούς εισβολείς με αποτέλεσμα την προσωρινή κατάρρευση του συστήματος.
- Δυνατότητα προσαρμογής της όψης του νέου ιστοτόπου (responsive view) όταν προβάλλεται σε κινητά και tablet
- Ομαδοποίηση και δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στα διάφορα έντυπα - δικαιολογητικά με τα οποία συναλλάσσεται ο δημότης με τις πιο "δημοφιλείς" υπηρεσίες του Δήμου (ληξιαρχείο, δημοτολόγιο, πολεοδομία).
Ενώ ο Προϊστάμενος της Μηχανοργάνωσης αναφέρθηκε στον τρόπο που χρησιμοποιείται η ιστοσελίδα λέγοντας ότι απαιτείται την πρώτη φορά μόνο η εγγραφή του χρήστη στο σύστημα για λήψη κωδικών πιστοποίησης του χρήστη. Από εκεί και πέρα και αφού συνδεθεί ο δημότης με τους κωδικούς του απαιτείται η συμπλήρωση μιας πολύ απλής φόρμας καταχώρησης του αιτήματος, όπου μεταξύ των άλλων υπάρχουν έτοιμες κατηγορίες αιτημάτων προς επιλογή, ώστε να γίνει στη συνέχεια αυτόματα η κατάλληλη ανάθεση στο αρμόδιο τμήμα.