y
[GDK][carousel2][#5E00FF]

Με συνεχή επένδυση στην καινοτομία και τα νέα προϊόντα η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι βάζει πλώρη τα επόμενα χρόνια για περαιτέρω αύξηση των μεριδίων της στην ελληνική αγορά, διπλασιασμό της συμμετοχής των εξαγωγών στο συνολικό της τζίρο αλλά και αύξηση της παρουσίας της στα προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΣΕΡΡΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΚΡΙ-ΚΡΙ,

«Για εμάς στην Κρι Κρι αποτελεί βασική στρατηγική μας προτεραιότητα η διαρκής ανάπτυξη. Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας» ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου και προσέθεσε: «Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε πραγματική προστιθέμενη αξία για τους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές μας αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Παράλληλα θεωρούμε ότι οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη».

Άνοδος σε μια αγορά που συρρικνώνεται

Η σερραϊκή εταιρία που δραστηριοποιείται στον τομέα της παραγωγής γιαούρτης, παγωτού και γάλακτος έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία τα τελευταία χρόνια. Με ναυαρχίδα της τα προϊόντα γιαούρτης με γάλα ημέρας, (που διατηρούν όλα τα θρεπτικά συστατικά και τη διατροφική αξία του γάλακτος), βρίσκεται στη δεύτερη θέση στη συνολική κατανομή μεριδίων αγοράς, όπου σε όγκους πωλήσεων κατέχει η ΦΑΓΕ το 19,9%, η Κρι – Κρι το 14%, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας  13,7%, η ΔΕΛΤΑ το 13,6% και η Όλυμπος το 9,5%. Το εντυπωσιακό είναι ότι η Σερραϊκή βιομηχανία έχει τετραπλασιάσει το μερίδιό της σε όγκο στην κατηγορία του επώνυμου γιαουρτιού και από 4% που ήταν το 2008 σήμερα αυτό ανέρχεται στο 15% (πηγή: IRI – Ιούλιος 2016). Με βάση δε στοιχεία κατανάλωσης της Nielsen ο όγκος των πωλήσεων της τις πρώτες 28 εβδομάδες του έτους έτους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν ενισχύθηκε κατά 7,1%.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο συρρίκνωσης της εσωτερικής αγοράς. Σύμφωνα με πληροφορίες αυτή κινείται πτωτικά κατά 7,8% σε όγκους το επτάμηνο του έτους και μάλιστα με διψήφια νούμερα μετά το Μάιο λόγω του κλίματος (φόροι, περικοπές κτλ) που επικρατεί και «φρενάρει» τη ζήτηση.

Και στον τομέα του παγωτού η Κρι Κρι κερδίζει μερίδια αγοράς με αποτέλεσμα από 8% που ήταν το 2010 να ανέλθει τον Ιούλιο στο 13,1% (πηγή: IRI), ενώ με βάση στοιχεία της Nielsen είναι η μόνη εταιρεία στην πρώτη πεντάδα της αγοράς παγωτού η οποία εμφάνισε αύξηση όγκου πωλήσεων και μάλιστα άνω του 60%, όταν η αγορά υποχώρησε κατά 18,7%. Μάλιστα σχεδιάζει να αυξήσει τα σημεία πώλησης στη μικρή λιανική από 15.000 που είναι τώρα στα 20.000 ώστε να αυξήσει μερίδια κατά 4 με 5 ποσοστιαίες μονάδες.

Γιαούρτι αντί γάλα

Στον τομέα του γάλακτος, η εταιρία χαράσσει προσεκτική στρατηγική με στήριξη πωλήσεων σε τοπικό επίπεδο. Κι αυτό γιατί εκτιμά ότι τα περιθώρια ανάπτυξης στη γιαούρτη και το παγωτό είναι περισσότερα λόγω αυξημένου κόστους της εγχώριας παραγωγής. Σε σχέση με την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας όπου η ίδια είναι leader, παράγοντας το 80% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων γιαούρτης που πωλούνται, η εταιρία αναμένει τις εξελίξεις στο μέτωπο Σκλαβενίτη – Μαρινόπουλου. Ήδη ξεκίνησε την τροφοδοσία με pl προϊόντα που υπήρχαν στα ράφια του Μαρινόπουλου, πριν λίγες μέρες, ενώ φιλοδοξεί περαιτέρω συνεργασία τόσο με το νέο σχήμα όσο και συνολικά με τις αλυσίδες λιανικής. Σημειώνεται ότι το 26% των πωλήσεών της προέρχεται από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγει για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Επενδύσεις κι εξαγωγές

Η Τζελίνα Κουκουμέλη, Marketing Director Κρι Κρι, παρουσιάζοντας την πορεία των νέων προϊόντων της εταιρείας για το 2016 και των καινούργιων γεύσεων που θα είναι διαθέσιμα από τον Οκτώβριο, τόνισε: «Η Κρι Κρι είναι μια εταιρεία συνώνυμο της αγνότητας, της υψηλής ποιότητας και της γεύσης. Τα νέα προϊόντα που διατέθηκαν στην αγορά μέσα στο έτος είναι το αποτέλεσμα πολύ προσεκτικών σχεδιασμών και κινήσεων με βάση αυτό ακριβώς το τρίπτυχο. Και η εξαιρετική επιτυχία τους σε λίγους μόλις μήνες επιβεβαιώνει αυτή την επιλογή. Μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και νέες συναρπαστικές γεύσεις ανταποκρινόμενοι στις πιο σύγχρονες διατροφικές τάσεις του κλάδου διεθνώς».

Στο μέτωπο των εξαγωγών η εταιρία έχει παρουσία σε 23 χώρες. Μάλιστα με μέσο όρο αύξησης το χρόνο 18,9%  από το 2009 έχει το 24% του τζίρου της από εξαγωγές στοχεύοντας να φτάσει αυτό το 50% τα επόμενα χρόνια.

 Για να γίνουν πράξη τα σχέδια εξωστρέφειας κι ανάπτυξης της εταιρίας από το 2017 ως το 2020 σχεδιάζονται επενδύσεις ύψους €10 εκατ. με έμφαση στην αύξηση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και των εγκαταστάσεων, τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας και υγιεινής των εργαζομένων, και το δυναμικό λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων, καλύπτοντας τις διατροφικές τάσεις της αγοράς.

Με ιστορία από το 1954 η εταιρία απασχολεί 240 εργαζόμενους έχοντας το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της στο μέσο της εύφορης κοιλάδας του Στρυμόνα, μόλις 3 χλμ από την πόλη των Σερρών. Επίσης διατηρεί  ιδιόκτητες εγκαταστάσεις logistics στον Ασπρόπυργο  από όπου διακινούνται στη Νότια Ελλάδα τα παγωτά και τα γιαούρτια που παράγει από 100% ελληνικό γάλα.

Γιώργος Αλεξάκης | Πηγή: reporter.gr
Από το Blogger.