«Η ενημέρωση των καταναλωτών για τα πιστοποιημένα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, η προώθηση της υγιεινής διατροφής, της ασφάλειας του καταναλωτή και η προβολή των ελληνικών πιστοποιημένων προϊόντων προωθώντας, αλλά κυρίως η καλλιέργεια καταναλωτικής συνείδησης (Agroκουλτούρα) πρέπει να αποτελέσουν βασικό στόχο μας».
Τα παραπάνω επισήμανε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης-Αγροτικής Οικονομίας & Τουρισμού κ. Παναγιώτης Γρηγοριάδης, ο οποίος εκπροσώπησε το Δήμο Σερρών στο 7ο AGRO QUALITY FESTIVAL και στο 4ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΤΥΡΙΟΥ που πραγματοποιήθηκε (14-16 Οκτωβρίου) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στην Αθήνα.
«Ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία» πρόσθεσε «για τα σερραϊκά προϊόντα, καθώς προβλήθηκαν στη διάρκεια δύο event που έχουν καταστεί θεσμός στο τομέα των πιστοποιημένων ελληνικών προϊόντων, καθώς διοργανώνονται και πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων».
Στόχοι του 7ου AGRO QUALITY FESTIVAL ήταν:
Παράλληλα με το 7ο AGRO QUALITY FESTIVAL πραγματοποιήθηκε και το 4ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΤΥΡΙΟΥ, το οποίο αποτελεί τόπο συνάντησης, επιμόρφωσης και πληροφόρησης όλων των εμπλεκόμενων στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων.
Στο φεστιβάλ αυτό δίνονται απαντήσεις στα ερωτήματα που αφορούν τις εξελίξεις σχετικά με τους τομείς της παραγωγής, των μηχανημάτων του εξοπλισμού, των νέων τεχνολογιών, της νέας νομοθεσίας, της τυποποίησης, της προώθησης, της υγιεινής και της ασφάλειας.
Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη των επιχειρήσεων σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής από την παραγωγή γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων, τη διακίνηση, τη συντήρηση, την πώληση έως την προετοιμασία αυτών των αγαθών για το πιάτο του καταναλωτή.
Ακόμη η παρουσίαση των καινοτόμων δράσεων των επιχειρήσεων στον τομέα της παραγωγής, την ενημέρωση για τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των πιστοποιημένων προϊόντων, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα γίνουν πιο ανταγωνιστικές αξιοποιώντας το σύγχρονο μάρκετινγκ.
Τα παραπάνω επισήμανε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης-Αγροτικής Οικονομίας & Τουρισμού κ. Παναγιώτης Γρηγοριάδης, ο οποίος εκπροσώπησε το Δήμο Σερρών στο 7ο AGRO QUALITY FESTIVAL και στο 4ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΤΥΡΙΟΥ που πραγματοποιήθηκε (14-16 Οκτωβρίου) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στην Αθήνα.
«Ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία» πρόσθεσε «για τα σερραϊκά προϊόντα, καθώς προβλήθηκαν στη διάρκεια δύο event που έχουν καταστεί θεσμός στο τομέα των πιστοποιημένων ελληνικών προϊόντων, καθώς διοργανώνονται και πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων».
Στόχοι του 7ου AGRO QUALITY FESTIVAL ήταν:
- η ενημέρωση των καταναλωτών για τα πιστοποιημένα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά
- η προώθηση της υγιεινής διατροφής και της ασφάλειας του καταναλωτή
- η προτροπή των καταναλωτών στην αγορά ελληνικών πιστοποιημένων προϊόντων προωθώντας την καλλιέργεια καταναλωτικής συνείδησης – Agroκουλτούρα
- η παρουσίαση των εταιριών πιστοποίησης και γεωργικών συμβούλων και του ρόλου τους στην ελληνική αγορά
- η ανάδειξη των προϋποθέσεων και των ελέγχων που οδηγούν στην παραγωγή προϊόντων ανώτερης ποιότητας,
- Γενικοί εκθέτες που σχετίζονται με την παραγωγή προϊόντων ποιότητας
- Συνεταιρισμοί εταιρίες τυποποίησης αγροτικών προϊόντων, εμπορίας αγροτικών προϊόντων, πιστοποίησης και ποιοτικού ελέγχου, γυναικείοι συνεταιρισμοί
- Περιφέρειες
- Επιμελητήρια
- Δημόσιοι Οργανισμοί
- Δήμοι και Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων
Παράλληλα με το 7ο AGRO QUALITY FESTIVAL πραγματοποιήθηκε και το 4ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ & ΤΥΡΙΟΥ, το οποίο αποτελεί τόπο συνάντησης, επιμόρφωσης και πληροφόρησης όλων των εμπλεκόμενων στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων.
Στο φεστιβάλ αυτό δίνονται απαντήσεις στα ερωτήματα που αφορούν τις εξελίξεις σχετικά με τους τομείς της παραγωγής, των μηχανημάτων του εξοπλισμού, των νέων τεχνολογιών, της νέας νομοθεσίας, της τυποποίησης, της προώθησης, της υγιεινής και της ασφάλειας.
Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη των επιχειρήσεων σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής από την παραγωγή γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων, τη διακίνηση, τη συντήρηση, την πώληση έως την προετοιμασία αυτών των αγαθών για το πιάτο του καταναλωτή.
Ακόμη η παρουσίαση των καινοτόμων δράσεων των επιχειρήσεων στον τομέα της παραγωγής, την ενημέρωση για τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των πιστοποιημένων προϊόντων, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα γίνουν πιο ανταγωνιστικές αξιοποιώντας το σύγχρονο μάρκετινγκ.